INFORMAZIONI COVID-19 Vede l'ultime risorse per aiutà vi agisce avà è pianificà in anticipu.

U novu settore di droghe AI ​​+ hà riunitu più di $ 4,5 miliardi

L'industria farmaceutica hè sempre stata una industria relativamente chjusa. L'industria farmaceutica hè sempre siparata da u mondu esternu da una cunniscenza cumplessa è micca spartuta di a farmacia. Avà chì u muru si rompe per via di a tecnulugia digitale. Più è più imprese di intelligenza artificiale cumincianu à cooperà. cù i sviluppatori di droga per applicà a tecnulugia di intelligenza artificiale à ogni ligame di nova ricerca è sviluppu di droga è accelerà u prucessu di ricerca è sviluppu di a nova droga.
Recentemente, u novu mercatu di droghe AI ​​+ hà spessu ricevutu una bona nutizia, è parechje imprese anu finitu un altu finanziamentu in 2020.
In u ghjugnu di u 2010, The Drug Discovery Today hà publicatu una breve rivista, "The Upside of Being a Digital Pharma Player", chì analizò U statutu attuale di l'applicazioni AI in i dipartimenti R&D di 21 giganti farmaceutici in u mondu da 2014 à 2018. I risultati mostranu chì u CAMPI di AI + novi droghe, ancu s'è sempre in i so primi stadi, hè maturu.
Sicondu statistiche, à u 16 d'ottobre di u 2020, un totale di 56 AI + novi cumpagnie di droghe in casa è in l'esteru anu ottenutu finanziamentu, cù un ammontu di finanziamentu cumunu tutale di $ 4,581 miliardi. un totale di 31,65 dollari americani, è 19 cumpagnie domestiche anu ottenutu finanziamentu cù un totale cumulativu di 1,416 miliardi di dollari americani.


Tempu di pubblicazione: 03-Nov-2020